Nightcore ↬ Lily [lyrics]


Lily was a little girl Afraid of the big, wide world She grew up within’ her castle walls Now and then she tried to run and then on the night with the setted sun she went in the woods away so afraid, all alone They warned her don’t go there there’s creatures who are hiding in the dark then something came creeping it told her don’t you worry, just Follow everywhere I go Top over the mountains or valley low Give you everything you’ve been dreaming of Just let me in Everything you wanted gonna be the magic story you’ve been told and you’ll be safe under my control Just let me in Just let me in She knew she was hypnotized And walking on cold, thin ice Then it broke, and she awoke again… Then she ran faster then start sreaming “Is there someone out there?” “Please help me!” “Come get me!” Behind her, she can hear it say Follow everywhere I go Top over the mountains or valley low Give you everything you’ve been dreaming of Just let me in Everything you wanted gonna be the magic story you’ve been told And you’ll be safe under my control Just let me in Just let me in Everything you wanted gonna be the magic story you’ve been told And you’ll be safe under my control Just let me in Follow everywhere I go Top over the montains or valley low Give you everything you’ve been dreaming of Just let me in Then she ran, faster than Start screaming “Is there someone out there?” “Please help me!” Just let me in

100 thoughts on “Nightcore ↬ Lily [lyrics]

  1. Wow omg wtf omg omg omg müko olmuş ben türküm hahahhahahaha uuuuuu uuuuuuu iuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  2. I sang it and I was good cause I did it on stage heh I think I was bad 🦄🦄🦄💕💕💕💕👍👍👍👍😜😜😜😜

  3. السلام عليكم ..
    انا مستغربة من شي …
    انتي تتكلمين عربي و انجليزي …
    ليش كل الي يتابعوكي اجانب ؟

  4. You always invest so much in your songs I think you're a really successful artist and your edits are really beautiful! I really love your cravings! So thanks !!!!💖💗⁦❤️⁩⁦♥️⁩🤗

  5. I sang “Just let me in” at school during Social Studies once and all the boys in my class that had a crush on me said “Definitely for you” and I got scared…I think there pedos and rapists…

  6. every thing you wanted gotta be magic story you have been told and you will be safe under my control just let me in , ohhhhhhh

  7. ╔♫═╗╔╗

    ╚╗╔╝║║♫═╦╦╦╔╗

    ╔╝╚╗♫╚╣║║║║╔╣

    ╚═♫╝╚═╩═╩♫╩═╝ ^-^

  8. Es la musica que busque x años y es la que mas amo y sique y asi triunfaras como las demas yutubers pero tu seras la mejor o el mejor

  9. Instead of what the name of the game was Is in ur desc you could have said angels of death and it's an anime on crunchy roll andfunination 😐
    Edit : I love this nightcore tho great job 😃

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *